Jumaat, 24 Ogos 2012

gluta 60000mg tk natural 30kaps


Super Active Whitening Aura bertindak mencerahkan kulit dan berupaya menentang faktor penuaan agar kulit sentiasa cerah, muda dan berseri.







Setiap kapsul Mengandungi :
L-Glutathione 60000mg.
Vitamin C 1000mg.
Collagen 500mg.
Bioflavonoi 500 mg.
Pine Bark Extract 100 mg.
Grape Seed Extract 100 mg.
Goji berry 500 mg.
Acerola Cherry 100 mg..
Green Coffee Berry 100 mg.
Berry Fruit Extract 100 mg


L-Glutatatione
Glutathione (Gluta) adalah protein kecil yang terdiri daripada tiga asid amino: cysteine, glutamic acid, dan glycine. Ia berfungsi sebagai antioksidan, membuang toksin dalam badan, membaiki sel-sel, meningkatkn imunisasi, mencegah penuaan disamping dapat mencerahkan kulit. Pakar Kosmetik, Dr Aidil Azry Mokhtar, berkata gluta menjadi elemen penting untuk kesihatan keseluruhan dengan keupayaan gluta berupaya bertindak mencegah pembentukan melanin gelap sekali gus berfungsi sebagai ejen pencerah kepada kulit.




Antioksidan adalah komponen penting dalam memerangi gejala penuaan . Tanpa antioksidan, faktor-faktor seperti pendedahan kepada cahaya matahari dan pencemaran menyebabkan kulit melepaskan radikal bebas, yang ( antara lain ) memusnahkan kolagen, salah satu protein yang mengekalkan kulit tegang dan licin. Oleh itu , antioksidan adalah pencegahan terbaik terhadap tanda - tanda penuaan masa depan. Badan kita secara semulajadi menghasilkan antioksidan, walau bagaimanapun, tahap antioksidan boleh meningkat melalui pengambilan supplement seperti berikut :



Vitamin C
Vitamin C membantu pembentukan kolagen iaitu sejenis protein yang bertindak sebagai gam yang menyusun sel2 tubuh manusia. Ia penting bagi pembaikan semula dan pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah, tulang dan gigi.Dan oleh kerana itu juga, Vitamin C sangat berguna untuk menyembuhkan luka dengan cepat kerana ia membentuk perhubungan tisu badan yang kuat.


Collagen
Collagen membantu untuk menjana semula tisu kulit dan menyumbang untuk melambatkan proses penuaan. Kolagen dapat melicinkan garis2 halus di wajah dan menegangkan kulit wajah. Kolagen juga memelihara kelembapan kulit, membaiki struktur kulit serta menghasilkan warna sekata pada kulit.


Acerola Cherry
Kajian menunjukkan Acerola cerry boleh menyekat sintesis melanin, yang memberikan kesan ‘pencerahan’ pada kulit. Ceri Acerola boleh melindungi daripada kesan tekanan kimia seperti pencemaran, asap rokok dan alergen dan juga boleh meningkatkan pembaikan luka . Ia menghalang kedutan dan perubahan warna kulit dan menggalakkan pencerahan kulit.


Bioflavonoi
Bioflavonoi bertindak melindungi biomolekul dalam dermis seperti kolagen, elastin dan asid hyaluronik. Ia membantu untuk mensintesis kolagen dan gentian elastin , yang memberikan keanjalan dan ketegangan kulit. Ia juga melindungi kulit kita dari kerosakan radikal bebas dan sinar UVB.


Pine Barl Extract
Kajian mendapati, ekstrak Pine Bark dapat memperbaiki keletihan kulit , mengurangkan kedutan kulit sebanyak 3% dan meningkatkan keanjalan kulit sebanyak 6% .Di samping itu, ia meningkatkan pengeluaran asid hyaluronik kulit sebanyak 44% . Asid hyaluronik adalah bahan yang memberi kelembapan berterusan ( penghidratan ) pada kulit dan meningkatkan kelicinan kulit.


Grape Seed Extract
Ekstrak biji anggur mengandungi beberapa sebatian tumbuhan , termasuk proanthocyanidins oligomerik , atau OPCs . OPCs adalah antioksida, dan mengikut laporan dari Pusat Penyelidikan Makanan di Guelph, Kanada , OPCs dalam ekstrak biji anggur mengandungi 20 kali ganda kuasa antioksidan vitamin E dan 50 kali ganda kuasa antioksidan vitamin C. Laporan itu juga mengatakan ekstrak biji anggur boleh melindungi kulit dan tubuh daripada kerosakan matahari . Matahari boleh merosakkan kulit dengan menyebabkan kedutan, perubahan pigmen dan kanser kulit. Kajian dilakukan pakar dan penyelidik dari Jepun mendapati pati biji anggur boleh memulihkan kegelapan kulit akibat terdedah kepada sinar UV.


Goji Berry
Goji berry sangat popular untuk ciri-ciri anti -penuaan dan dikenali sebagai makanan yang paling berkuasa untuk anti-penuaan . Antioksidan, asid lemak , vitamin dan mineral yang terkandung di dalamnya sangat bermanfaat untuk melambatkan proses penuaan dan membantu mengekalkan penglihatan yang baik.


Green Coffee Berry
Pengambilan Green Coffee Berry dapat membantu mencegah tanda-tanda penuaan, dan juga boleh membantu mengelak daripada kanser kulit. Coffee Berry juga dapat merangsang sintesis kolagen , elastin , dan glycosaminoglycans dalam sel-sel kulit manusia . Ini adalah protein yang membentuk struktur kulit . Dengan menguatkan protein ini , berry kopi boleh membantu mengekalkan awet muda.


Berry mix
Buah-buahan Berry boleh melindungi tubuh daripada jangkitan. Kandungan antioksidan yang tinggi dalam berry dapat membersihkan dalaman dan melambatkan proses penuaan . Disamping itu, berry juga bermanfaat untuk kulit kerana ia mengurangkan kedutan dan melegakan keradangan artritis.

rm25 30biji
dijamin oryginal