Jumaat, 5 April 2013

fereena lotion





Berita baik buat wanita atau jejaka yang mengidamkan kulit cantik dan badan langsing tanpa ada perasaan was-was terhadap kesucian produk. FEREENA BEAUTYCARE adalah produk keluaran terbaru di pasaran, iaitu Fereena Lotion dan Fer’skin. Dikeluarkan dari kilang yang berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Berstatus GMP dari Biro Farmasi. Mempunyai MAL dan hologram. Jika anda ingin cantik, langsing dan sihat, pastikan produk yang digunakan telah disahkan oleh KKM, dan ada logo halal JAKIM seperti FEREENA BEAUTYCARE ini.



Apa yang anda nak ragu-ragu lagi produk ni? semua ada! Ada MAL dimana paling susah sesuatu produk nak dapat, KKM, NOT, kilang bertaraf GMP, sijil HALAL pun ada. So apa lagi ada yang anda nak? Semua complete.





Produk paling paling paling selamat digunakan, tak perlu nak cakap produk ni tiru produk lain. Produk lain ada macam ni ke? Ingredient dia pun adalah tersendiri, bukan sama dengan produk lain pun.






100% totally different. Saya tidak pernah menyesal wujud dalam family FEREENA BEAUTYCARE sebab produk ini benar-benar tsunami yang sedang naik secara mendadaknya tanpa dijangka.




DAPATKAN SEKARANG FEREENA BEAUTY CARE LOTION..... mempunyai haruman yang memberi kesegaran pada minda dan sesuai disimpan dalam setiap beg tangan anda untuk kepelbagaian kegunaan..


*berdaftar dengan kementerian NOT130104778K dan dikeluarkan sendiri oleh kilang kami yang berstatus GMP/APB dari BPFK.


*Losyen ini berkesan untuk memecah lemak dimana mana bahagian tubuh badan terutamanya di perut,pinggang,pinggul dan dagu.


*Gabungan herba serta teknologi serapan NANO yg bertindak cukup berkesan bagi memecah lemak berlebihan...

*Selain itu boleh membantu melawaskan pembuangan air besar&kecil..kembung perut..segugut untuk wanita...




*produk ini sesuai untuk lelaki dan wanita...

rm50